الصفحة الرئسية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الصفحة الرئسية

ღ♥ღ.. .الكينج ذكى الحواوشى... ღ♥ღ

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

:::^ حــــــــوار مــــــــــــــــع القلـــــــــوب ^:::,

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

المساهمات : 237

:::^ حــــــــوار مــــــــــــــــع القلـــــــــوب ^:::, Empty
مُساهمةموضوع: :::^ حــــــــوار مــــــــــــــــع القلـــــــــوب ^:::,   :::^ حــــــــوار مــــــــــــــــع القلـــــــــوب ^:::, Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 08, 2007 12:54 pm

:::^ حــــــــوار مــــــــــــــــع القلـــــــــوب ^:::, 37066725

هـــــــــــــــــــــــــــــــلا اصحــــــــــــــــابي وحبايبـــــــــــــــــــــي

النهاردة الموضوع مختلف شوية

هي فكرة لقتها في دماغي ويا رب تعجبكم ولو مش عجبتكم انا هطلب من الادارة ان يحذف الموضوع

وهي عبارة عن .. ان المكان هنتخيل فيه اتنين حبيب وحبيبة .. عاشقة وعاشق .. متيم ومتيمة ..

اي اسم ممكن تتخيله بس الاتنين دول مش هيبقى ليهم اسم احنا اساميهم كل واحد يدخل ويتخيل

انه واحد من الاتنين ويبدأ يرد على التاني بس في سياق الرومانسية والعقلانية ومش عايزين ضحك

ولا كلام من دا احنا بنتكلم جد عشان نشوف عقلانية كل واحد فينا شكلها عامل ازاي وهنشوف لو كل

واحد اتحط في الموقف دا يجاوب ازاي وهيعمل اي ..

ملحوظة اخيرة ::

لو البنت هي اللي سألت يبقى نستني عشان الشباب والرجالة بتوعنا هما اللي يجاوبوا . .
ولو ولد هو اللي سأل نستني لحد ما اي بنت ترد . .

انا ليا غرض في كدا عشان كل واحد يعرف احساس البنت والولد ازاي مش تخافوا انا ليا غرض في كدا يا بنانيت دا في صالحكم اكيد

والســــــــــــــؤال هو وموجه للبنانيت طبعا . زي ما اتفقنا

هل انا في مقام عن اصحابك واحبابك ولا تعتبريني واحد منهم ؟؟ لو حبيبك قالك كدا هتقولي اي ..

وفي انتــــظااااااااااار الردوووووووووووووود عشان اعرف رأيكم و

--------------------

:::^ حــــــــوار مــــــــــــــــع القلـــــــــوب ^:::, 63220548
:::^ حــــــــوار مــــــــــــــــع القلـــــــــوب ^:::, 82113509
https://djnet.ahlamontada.com
سمر ابراهيم

المساهمات : 1

:::^ حــــــــوار مــــــــــــــــع القلـــــــــوب ^:::, Empty
مُساهمةموضوع: رد: :::^ حــــــــوار مــــــــــــــــع القلـــــــــوب ^:::,   :::^ حــــــــوار مــــــــــــــــع القلـــــــــوب ^:::, Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 09, 2007 6:38 pm

رساله جامدة بس مش كامله تحياتى سمر ابراهيم

:::^ حــــــــوار مــــــــــــــــع القلـــــــــوب ^:::,
صفحة 1 من اصل 1